۱۵۷ قلم وسایل کمک توانبخشی ویژه جامعه هدف بهزیستی در شهرستان طبس توزیع شد.

۱۵۷ قلم وسایل کمک توانبخشی ویژه جامعه هدف بهزیستی در شهرستان طبس با حضور امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان طبس ، در سومین روز از هفته بهزیستی با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه شهرستان و مهندس علی اکبر رحیمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس تعداد ۱۵۷ قلم وسایل توانبخشی به ارزش یک میلیارد و ۷۵۶ میلیون ریال تحویل جامعه هدف بهزیستی گردید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی بویژه شهید فیاض بخش و شهدای خدمت، اقدامات بسیار خوب دولت سیزدهم در سه سال گذشته جهت توانمندسازی و کاهش آلام اقشار آسیب پذیر را یادآور شد و بر لزوم تبیین این خدمات تاکید کرد.

در این مراسم که با حضور معاون امور عمرانی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان، جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی و جامعه هدف بهزیستی برگزار شد، رئیس بهزیستی شهرستان طبس نیز به ارائه گزارشی از مهمترین اقدامات بهزیستی در سال گذشته پرداخت.

حسینی به صفر رسیدن افراد پشت نوبت مستمری، رایگان شدن هزینه های درمان دهک های یک تا ۳ و کودکان زیر ۷ سال و افزایش توجه به خدمات زیربنایی حوزه توانمندسازی نظیر مسکن و اشتغال را از مهمترین خدمات دولت سیزدهم به جامعه هدف بهزیستی برشمرد.

کد خبر 112866

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد